Cours d'anglais gratuitsRecevoir 1 leçon gratuite chaque semaine // Créer un test
Connectez-vous !

Cliquez ici pour vous connecter
Nouveau compte
Des millions de comptes créés.

100% gratuit !
[Avantages]


Comme des milliers de personnes, recevez gratuitement chaque semaine une leçon d'anglais !



- Accueil
- Aide/Contact
- Accès rapides
- Lire cet extrait
- Livre d'or
- Nouveautés
- Plan du site
- Presse
- Recommander
- Signaler un bug
- Traduire cet extrait
- Webmasters
- Lien sur votre site



> Nos sites :
-Jeux gratuits
-Nos autres sites
   


Examen de passage

Cours gratuits > Forum > Néerlandais || En bas

[POSTER UNE NOUVELLE REPONSE] [Suivre ce sujet]


Examen de passage
Message de antonig posté le 27-08-2014 à 21:49:29 (S | E | F)
Bonsoir !
J
'ai une expression écrite à faire pour mon examen de passage. Pouvez-vous m'aider à la corriger SVP, s'il vous plaît ?
Merci d'avance !

beste sara ,
Je weet dat de zomerfestivals jaarlijks in volle gang zijn. Dit jaar ben ik naar Tomorrowland gegaan. Dat festival is bekend in de hele wereld voor de doortocht van alle beroemd dj's. Het vindt plaats tijdens drie dagen in july in Antwerpen en trekt ongeveer 185 000 bezoekers van 75 landen per jaar. De ticket woorden op internet geboekt en ze worden zeer snel verkopen. Ik heb jongeren van Frankrijk, Nederland en Engeland ontmoet. Allen waren zeer aardig. De sfeer was aanwezig vanaf het begin tot het einde. Geloof me was het echt ongelooflijk !Maar achter het mooie beeld van zonnige festival wacht ook een goed voorbereiding van de festivalgangers. Omdat je allerlei weer bereid moet zijn. Als het regent raad ik je laarzen en regenkledij te nemen voor de modder en om niet ziek te worden. Als het weer zonnig is. Vergeet niet je zonnebril, zonnebrandcrème en pet om een zonnesteek en zonnebrands te beschermen. Je hebt een tent met een slotje nodig om niet te worden jatten. Voor het vervoer heb je de keus tussen de openbaar vervoer dat gratis zijn voor de bestemming Brussels tot Antwerpen of je auto. Er is een groot parkeerplaats. Ik raad je echt dit ervaring te maken.
Hoe gaat het met je ? Hoe was jouw vakantie ? Wat heb je gedaan ?
Schrijf me vlug
-------------------
Modifié par bridg le 27-08-2014 21:51

-------------------
Modifié par antonig le 27-08-2014 22:37





Réponse: Examen de passage de antonig, postée le 29-08-2014 à 11:21:29 (S | E)
Personne pour m aider ? ..



Réponse: Examen de passage de mariebru, postée le 29-08-2014 à 13:24:22 (S | E)
Bonjour,

Je weet dat de zomerfestivals jaarlijks in volle gang zijn. Dit jaar ben ik naar Tomorrowland gegaan. Dat festival is bekend in de hele wereld voor de doortocht van alle beroemd dj's. Het vindt plaats tijdens drie dagen in july () in Antwerpen en trekt (particule manquante mais à sa place) ongeveer 185 000 bezoekers van 75 landen per jaar. De ticket woorden op internet geboekt en ze worden zeer snel verkopen


Voilà une première partie à corriger.



Réponse: Examen de passage de antonig, postée le 29-08-2014 à 15:50:24 (S | E)
Je weet dat de zomerfestivals jaarlijks in volle gang zijn. Dit jaar ben ik naar Tomorrowland gegaan. Dat festival is bekend in de hele wereld voor de doortocht van alle beroemd dj's. Het vindt in july tijdens drie dagen plaats in Antwerpen en trekt aan ongeveer 185 000 bezoekers van 75 landen per jaar. De tickets worden op internet geboekt en ze worden zeer snel verkocht .

merci beaucoup pour votre aide !!



Réponse: Examen de passage de mariebru, postée le 29-08-2014 à 16:46:55 (S | E)
C'est bon, sauf :

Het vindt plaats tijdens drie dagen in july () in Antwerpen en trekt (particule manquante mais à sa place) ongeveer 185 000 bezoekers van 75 landen per jaar


L'ordre des mots était bon : c'est l'orthographe de july qui n'est pas correcte.

La particule se place en fin de phrase : on arrive donc à ceci

Het vindt plaats tijdens drie dagen in juli in Antwerpen en trekt ongeveer 185 000 bezoekers uit 75 landen per jaar aan.

La suite :

Ik heb jongeren van Frankrijk, Nederland en Engeland ontmoet. Allen waren zeer aardig. De sfeer was aanwezig vanaf het begin tot het einde. Geloof me was het (ordre des mots) echt ongelooflijk !Maar achter het mooie beeld van zonnige festival wacht ook een goed voorbereiding van de festivalgangers. Omdat je allerlei weer bereid moet zijn (Phrase à revoir car incomplète). Als het regent raad ik je - manque un mot laarzen en regenkledij te nemen voor de modder en om niet ziek te worden tomber malade se traduit autrement.



Réponse: Examen de passage de antonig, postée le 29-08-2014 à 18:20:05 (S | E)
Ik heb jongeren ontmoet die Frankrijk , Nederland en Engeland wonen . Allen waren zeer aardig en een beetje gek . De sfeer was aanwezig vanaf het begin tot het einde . Geloof me ! Het was echt ongelooflijk !Maar achter het mooie beeld van een zonnig festival verbergt ook een goede voorbereiding van de festivalgangers . Omdat je bereid moet zijn om niet verbaast te zijn .Bijvoorbeeld voor het weer , de gezondheid of de veiligheid .Als het regent raad ik je de laarzen en regenkledij te nemen voor de modder en om niet ziek te worden (je n'ai rien trouver d'autre a part couver une maladie : een ziekte onder de ledenhebben) .

encore merci !



Réponse: Examen de passage de mariebru, postée le 29-08-2014 à 21:06:44 (S | E)
Je reprends :

Ik heb jongeren ontmoet die in Frankrijk , Nederland en Engeland wonen .

(mais votre phrase était bonne aussi, à condition de remplacer van par uit.

Allen waren zeer aardig en een beetje gek . De sfeer was aanwezig vanaf het begin tot het einde . Geloof me ! Het was echt ongelooflijk ! Maar achter het mooie beeld van een zonnig festival verbergt ook een goede voorbereiding van de festivalgangers . Omdat je bereid moet zijn om niet verbaasd te zijn . Bijvoorbeeld voor het weer , de gezondheid of de veiligheid .A ls het regent raad ik je de laarzen en regenkledij mee te nemen voor de modder en om niet ziek te worden (je n'ai rien trouver d'autre a part couver une maladie : een ziekte onder de ledenhebben) .

Je pensais plutôt à remplacer worden par vallen (tomber malade.

La suite et fin :

Als het weer zonnig is. (pas de point, ces deux phrases doivent former une seule Vergeet niet je zonnebril, zonnebrandcrème en pet om - il manque une préposition een zonnesteek en zonnebrands te beschermen.


Je hebt een tent met een slotje nodig om niet te worden jatten ce verbe ne convient pas. Voor het vervoer heb je de keus tussen de openbaar vervoer dat gratis zijn voor de bestemming Brussels tot Antwerpen of je auto. Er is een groot parkeerplaats. Ik raad je echt dit ervaring te maken ce n'est pas le bon verbe.
Hoe gaat het met je ? Hoe was jouw vakantie ? Wat heb je gedaan ?





Réponse: Examen de passage de antonig, postée le 29-08-2014 à 21:39:02 (S | E)

Als het weer zonnig is vergeet niet je zonnebril , je zonnebrandcrème en je pet om niet een zonnesteek en de zonnebrands te beschermen .Je hebt een tent met een slotje nodig om niet te worden stellen . Voor het vervoer heb je de keus tussen het openbaar vervoer dat gratis is voor de bestemming Brussel tot Antwerpen of je auto . Er is een grote parkeerplaats . Ik raad je echt deze ervaring te doen .

Hoe gaat het met je(je ne vois pas le soucis :/ ) ? Hoe was jouw vakantie ? Wat heb je gedaan ?



Réponse: Examen de passage de mariebru, postée le 29-08-2014 à 23:10:15 (S | E)
Bonsoir,

Als het weer zonnig is, vergeet niet je zonnebril , je zonnebrandcrème en je pet om niet (niet = négation - il faut mettre "tegen" qui est une préposition; l'expression est : zich beschermen tegen) een zonnesteek en de zonnebrands te beschermen .Je hebt een tent met een slotje nodig om niet te worden stellen (om niet gesteld te worden). Voor het vervoer heb je de keus tussen het openbaar vervoer dat gratis is voor de bestemming Brussel tot Antwerpen of je auto . Er is een grote parkeerplaats . Ik raad je echt deze ervaring te doen .

Hoe gaat het met je(je ne vois pas le soucis :/ ) ? Hoe was jouw vakantie ? Wat heb je gedaan ?

met jij (forme accentuée après une préposition


Voulez-vous remettre tout le texte corrigé, pour une lecture finale (j'ai pu oublier certaines erreurs) ?



Réponse: Examen de passage de antonig, postée le 29-08-2014 à 23:30:08 (S | E)
Beste sara ,

Je weet dat de zomerfestivals jaarlijks in volle gang zijn. Dit jaar ben ik naar Tomorrowland gegaan. Dat festival is bekend in de hele wereld voor de doortocht van alle beroemd dj's.Het vindt plaats tijdens drie dagen in juli in Antwerpen en trekt ongeveer 185 000 bezoekers uit 75 landen per jaar aan. De tickets worden op internet geboekt en ze worden zeer snel verkocht .Ik heb jongeren ontmoet die in Frankrijk , Nederland en Engeland wonen . Allen waren zeer aardig en een beetje gek . De sfeer was aanwezig vanaf het begin tot het einde . Geloof me ! Het was echt ongelooflijk !Maar achter het mooie beeld van een zonnig festival verbergt ook een goede voorbereiding van de festivalgangers . Omdat je bereid moet zijn om niet verbaast te zijn .Bijvoorbeeld voor het weer , de gezondheid of de veiligheid .Als het regent raad ik je laarzen en regenkledij mee te nemen voor de modder en om niet ziek te vallen .Als het weer zonnig is vergeet niet je zonnebril , je zonnebrandcrème en je pet om tegen een zonnesteek en de zonnebrands zich te beschermen .Je hebt een tent met een slotje nodig om niet gesteld te worden stellen . Voor het vervoer heb je de keus tussen het openbaar vervoer dat gratis is voor de bestemming Brussel tot Antwerpen of je auto . Er is een grote parkeerplaats . Ik raad je echt deze ervaring te doen .

Hoe gaat het met jij ? Hoe was jouw vakantie ? Wat heb je gedaan ?

Schrijf me vlug

voila j'espere que c'est plus claire qu'au début , et que celle-ci me faira reussir !!




Réponse: Examen de passage de mariebru, postée le 01-09-2014 à 01:37:31 (S | E)
Voici encore quelques corrections signalées par notre ami Willy

De sfeer was aanwezig>>> mieux : het was er heel gezellig

- ... verbergt ZICH ook ...

- .. verbaasD(mieux : verrast) te WORDEN (passif)door de weersomstandigheden/het (slecht) weer

- ... ziek WORDEN

- IK DENK bijvoorbeeld/onder andere AAN je gezondheid en de veiligheid

- ... raad ik je AAN JE ...

- Als het ZONNIG WEER is ...

- ... je zonnebril NIET EN je .....OOK NIET OM JE TE BESCHERMEN tegen ZONNESTEKEN EN ZONNEBRANDEN

- .. OM NIET BESTOLEN TE WORDEN

- ik raad je echt AAN OM AAN ZO'N FESTIVAL DEEL TE NEMEN

- hoe gaat het met JOU ? (jij = pronom sujet)

Lien internet
-




[POSTER UNE NOUVELLE REPONSE] [Suivre ce sujet]


Cours gratuits > Forum > Néerlandais


 


> INDISPENSABLES : TESTEZ VOTRE NIVEAU | GUIDE DE TRAVAIL | NOS MEILLEURES FICHES | Les fiches les plus populaires | Une leçon par email par semaine | Exercices | Aide/Contact

> INSEREZ UN PEU D'ANGLAIS DANS VOTRE VIE QUOTIDIENNE ! Rejoignez-nous gratuitement sur les réseaux :
Instagram | Facebook | Twitter | RSS | Linkedin | Email

> NOS AUTRES SITES GRATUITS : Cours de français | Cours de mathématiques | Cours d'espagnol | Cours d'italien | Cours d'allemand | Cours de néerlandais | Tests de culture générale | Cours de japonais | Rapidité au clavier | Cours de latin | Cours de provençal | Moteur de recherche sites éducatifs | Outils utiles | Bac d'anglais | Our sites in English

> INFORMATIONS : Copyright - En savoir plus, Aide, Contactez-nous [Conditions d'utilisation] [Conseils de sécurité] Reproductions et traductions interdites sur tout support (voir conditions) | Contenu des sites déposé chaque semaine chez un huissier de justice | Mentions légales / Vie privée | Cookies.
| Cours, leçons et exercices d'anglais 100% gratuits, hors abonnement internet auprès d'un fournisseur d'accès. | Livre d'or | Partager sur les réseaux