Cours d'anglais gratuitsRecevoir 1 leçon gratuite chaque semaine // Créer un test
Connectez-vous !

Cliquez ici pour vous connecter
Nouveau compte
Des millions de comptes créés.

100% gratuit !
[Avantages]


Comme des milliers de personnes, recevez gratuitement chaque semaine une leçon d'anglais !



- Accueil
- Aide/Contact
- Accès rapides
- Lire cet extrait
- Livre d'or
- Nouveautés
- Plan du site
- Presse
- Recommander
- Signaler un bug
- Traduire cet extrait
- Webmasters
- Lien sur votre site



> Nos sites :
-Jeux gratuits
-Nos autres sites
   


Corrections de mon expression écrite en

Cours gratuits > Forum > Néerlandais || En bas

[POSTER UNE NOUVELLE REPONSE] [Suivre ce sujet]


Corrections de mon expression écrite en
Message de manolya posté le 13-06-2015 à 12:18:44 (S | E | F)
Bonjour j'ai examens en ndls le 16juin pourriez-vous corrigée mon expression s'il vous plait...
J'ai un examen en néerlandais le 16 juin. Pourriez-vous m'aider à corriger mon expression, s'il vous plaît ?
U
n grand merci..

Beste ***
mijn naam is ***** **** , ik was op de zestien augustus jarig en ben nu aachtien jaar. Ik woon in La Louvière, ik ga naar school in Leon Hurez.
Ik woon met mijn moeder en ik heb twee broers, het groostste heet Diego hij heeft zes jaar, de kleinste heet Deniz hij heeft twee jaar.
Ik zwemmen graag maar ook ik paardrijden ik uitgaan met mijn vrienden graag, ik tuinieren niet graag.
Dit jaar zal ik op vakantie gaan heeft in spanje met mijn cousin voor mijn verjaardag. We zullen in een hotel een week in september.
Het ofgelopen jaat heb ik niet op vakantie gegaan maar ik ben vertrokken met de scool in Engeland voor vier jaar, we bezochten veel steden.
Tijden de zommer vakantie zal ik een will u te komen? Het feest zal plaats op 20 juni om zes uur er zal zijn veel dranken en chips, taart, snoepjes...
en natuurlijk, muziek en games, zullen we voetbal spelen daar zal een groot zwembad zijn.
Ik verwacht dat je nieuw.. Scrijf me vlug. Kusses ***
-------------------
Modifié par bridg le 13-06-2015 19:24


Réponse: Corrections de mon expression écrite en de dav, postée le 13-06-2015 à 15:21:37 (S | E)

Beste ***,
Mijn naam is ***** **** , ik was op de zestien augustus jarig en ben nu aachtien jaar. Ik woon in La Louvière, ik ga naar school in Leon Hurez.
Ik woon met mijn moeder en ik heb twee broers, het groostste heet Diego hij heeft zes jaar, de kleinste heet Deniz hij heeft twee jaar.
Ik zwemmen graag maar ook ik paardrijden (constructie niet correct) ik uitgaan met mijn vrienden graag (constructie ook niet correct), ik tuinieren niet graag.
Dit jaar zal ik op vakantie gaan heeft in spanje met mijn cousin voor mijn verjaardag (Sorry ik begrijp deze zin niet). We zullen in een hotel een week in september (Er mist een werkwoord)
Het ofgelopen jaat heb ik niet op vakantie gegaan maar ik ben vertrokken met de scool in Engeland voor vier jaar (vier jaren op vakantie? of bedoel je vier jaren geleden?), we bezochten veel steden.
Tijden de zommer vakantie zal ik een will u te komen (??)? Het feest zal plaats op 20 juni om zes uur (werkwoord?), er zal zijn veel dranken en chips, taart, snoepjes...
en natuurlijk, muziek en games, zullen we (volgorde: onderwerp - werkwoord - rest van de zin) voetbal spelen daar zal een groot zwembad zijn.
Ik verwacht dat je nieuw.. Scrijf me vlug. Kusses ***


-------------------
Modifié par bridg le 13-06-2015 19:24
Retrait de la couleur rouge à ne pas employer




Réponse: Corrections de mon expression écrite en de azerty1000, postée le 15-06-2015 à 17:27:26 (S | E)
bonjour j'ai examen de neerlandais le 17juin et j'aimerais savoir si mon texte est correct !


Beste ******
ik eet graag pizza's en pasta's maar ik eet niet graag witloof en spinazie. ik heb een hekel aan spruitjes maar ik houd heel van cola. ik heb een hekel aan melk maar ik eet heel graag hachiparmentier. ik drink niet graag thee en coffee maar ik drink graag water en chocolademelk. ik heb geen suikerziekte en ik ben biet op diet. ik ben niet allergisch. ik eet een botheram met een fruitsap 's morgens. 's avonds eet ik een warme maltijd met een sla.

ik woon in ************* in een rijtjehuis. ik heb mijn eigen slaapkamer, ze is wat kleine. er is een raam en de grond is bruin. de muren zijn wit. ik heb een persoonbed. hij staat tegen de mur. mijn klerenkast staat tegen over mijn bed en mijn bureau staat recht achter . in mijn huis is er geen garage. er is geen computer in mijn slaapkamer, hij is in woonkamer.

ik sta op om 7:15 en ik ontbijt om 7:30. ik vertrek om 7:45. mijn school begint om 8:15. en jij? hoe laat begint je school ? mijn school eidigt om 15:30. ik kom om 15:45 terug. 's avonds eet ik om 19:30 en ik ga om 21:30 naar bed. elke dag van 18u tot 19:30 speel ik hockey.
en jij ? wat eet je graag en wat je drink graag ? heb je een eigen slaapkamer ?

tot ziens
**********



repondez au plus vite svp



Réponse: Corrections de mon expression écrite en de dav, postée le 16-06-2015 à 05:14:56 (S | E)
Beste ******,

ik eet graag pizza's en pasta's maar ik eet niet graag witloof en spinazie. ik heb een hekel aan spruitjes maar ik houd heel (veel is beter hier) van cola. ik (hoofdletter na de punt / in het begin van de zin) heb een hekel aan melk maar ik eet heel graag hachiparmentier (niet goed geschreven). ik drink niet graag thee en coffee maar ik drink graag water en chocolademelk. ik heb geen suikerziekte en ik ben biet (typfout) op diet. ik ben niet allergisch. ik eet een botheram (spelling) met een fruitsap 's morgens. 's avonds (vergeet niet de regel : in het begin van de zin, na 's het woord heeft altijd een hoofdletter) eet ik een warme maltijd (spelling) met een sla.

ik woon in ************* in een rijtjehuis (spelling). ik heb mijn eigen slaapkamer, ze is wat kleine (geen goed Nederlands). er is een raam en de grond is bruin. de muren zijn wit. ik heb een persoonbed (spelling). hij staat tegen de mur (spelling). mijn klerenkast staat tegen over mijn bed en mijn bureau staat recht achter. in mijn huis is er geen garage. er is geen computer in mijn slaapkamer, hij is in (er mist iets) woonkamer.

ik sta op om 7:15 en ik ontbijt om 7:30. ik vertrek om 7:45. mijn school begint om 8:15. en jij? hoe laat begint je school? mijn school eidigt (spelling) om 15:30. ik kom om 15:45 terug. 's avonds (lees hierboven) eet ik om 19:30 en ik ga om 21:30 naar bed. elke dag van 18u tot 19:30 speel ik hockey.
en jij? wat eet je graag en wat je drink (volgorde van het onderwerp en werkwoord) graag? heb je een eigen slaapkamer?

tot ziens!
**********


Mooie tekst! Blijkbaar heb je een 'hekel' aan om hoofdletters in het begin van de zin of na een punt te zetten maar verder is het goed gedaan. Wees oplettend toch met spelfoutjes en repetitie.

Succes!



Réponse: Corrections de mon expression écrite en de azerty1000, postée le 16-06-2015 à 13:58:52 (S | E)
merci beaucoup ! je le réecris et j'aimerais que vous recorigiez svp !

Beste ******,

Ik eet graag pizza's en pasta's maar ik eet niet graag witloof en spinazie. Ik heb een hekel aan spruitjes maar ik houd veel van cola. Ik heb een hekel aan melk maar ik eet heel graag hachis parmentier. Ik drink niet graag thee en coffee maar ik drink graag water en chocolademelk. Ik heb geen suikerziekte en ik ben niet op dieet. Ik ben niet allergisch. Ik eet een brood met een fruitsap 's morgens. 's Avonds eet ik een warme maaltijd met een sla.

Ik woon in ************* in een rijtjeshuis. Ik heb mijn eigen slaapkamer, ze is klein. Er is een raam en de grond is bruin. De muren zijn wit. Ik heb een eenpersoonsbed. Hij staat tegen de muur. Mijn klerenkast staat tegen over mijn bed en mijn bureau staat recht achter. In mijn huis is er geen garage. Er is geen computer in mijn slaapkamer

Ik sta op om 7:15 en ik ontbijt om 7:30. Ik vertrek om 7:45. Mijn school begint om 8:15. En jij? Hoe laat begint je school? Mijn school eindigt om 15:30. Ik kom om 15:45 terug. 's Avonds eet ik om 19:30 en ik ga om 21:30 naar bed. Elke dag van 18u tot 19:30 speel ik hockey.
en jij? wat eet je graag en wat drink je graag? heb je een eigen slaapkamer?

tot ziens!
**********



Réponse: Corrections de mon expression écrite en de dav, postée le 16-06-2015 à 14:28:35 (S | E)
Hi,

Heel goed!

J'avais effectivement oublié de corriger 'dieet' mais vous l'avez corrigé par vous-même , félicitations !

'Er is geen computer in mijn slaapkamer.'

'Elke dag van 18u tot 19:30 speel ik hockey. En jij? Wat eet je graag en wat drink je graag? Heb je een eigen slaapkamer?'

'Tot ziens!'

Bonne après-midi



Réponse: Corrections de mon expression écrite en de azerty1000, postée le 16-06-2015 à 20:36:45 (S | E)
Rebonjour !
Savez vous au plus vite me répondre svp ! Mon examen a lieu demain !
Pour la phrase "le week-end, je me reveille a 10h"
Comment se traduit elle ? Comme ça "in het week-end sta ik om 10u op" ?
je ne sais pas où mettre le "op" de "opstaan"
Si vous savez me répondre le plus vite possible se serait parfait !!!
merci beaucoup et désolé du dérangement



Réponse: Corrections de mon expression écrite en de dav, postée le 17-06-2015 à 06:03:56 (S | E)
Bonjour,

Désolé de cette réponse tardive.

Votre phrase me paraît très bien, gardez là !

Belle journée à vous !

Cordialement,
Dav



Réponse: Corrections de mon expression écrite en de floor78, postée le 07-07-2015 à 19:19:26 (S | E)
Bon, alors, comment s'est passé cet examen ?




[POSTER UNE NOUVELLE REPONSE] [Suivre ce sujet]


Cours gratuits > Forum > Néerlandais


 


> INDISPENSABLES : TESTEZ VOTRE NIVEAU | GUIDE DE TRAVAIL | NOS MEILLEURES FICHES | Les fiches les plus populaires | Une leçon par email par semaine | Exercices | Aide/Contact

> INSEREZ UN PEU D'ANGLAIS DANS VOTRE VIE QUOTIDIENNE ! Rejoignez-nous gratuitement sur les réseaux :
Instagram | Facebook | Twitter | RSS | Linkedin | Email

> NOS AUTRES SITES GRATUITS : Cours de français | Cours de mathématiques | Cours d'espagnol | Cours d'italien | Cours d'allemand | Cours de néerlandais | Tests de culture générale | Cours de japonais | Rapidité au clavier | Cours de latin | Cours de provençal | Moteur de recherche sites éducatifs | Outils utiles | Bac d'anglais | Our sites in English

> INFORMATIONS : Copyright - En savoir plus, Aide, Contactez-nous [Conditions d'utilisation] [Conseils de sécurité] Reproductions et traductions interdites sur tout support (voir conditions) | Contenu des sites déposé chaque semaine chez un huissier de justice | Mentions légales / Vie privée | Cookies.
| Cours, leçons et exercices d'anglais 100% gratuits, hors abonnement internet auprès d'un fournisseur d'accès. | Livre d'or | Partager sur les réseaux