Trouver un correspondant anglais
Vos demandes de correspondants
To speak English please !!!
Message de minely974 posté le 27-10-2006 à 13:17:04 (S | E | F | I)
I'm a french woman wich would really wish spoken with english correspondant good on !
I have got 20 years and I live réunion island ! It's for my personal pleasure, who would give can be has a regular contact msn and a great friendship... . to see more !
Think
Je suis une française qui souhaiterai vraiment parlé avec des correspondant anglais (bien sur) !
J'ai 20 ans et je vis à l'ile de la réunion ! c'est pour mon plaisir personnel, et sa pourrait mener a un contact régulier msn et une grande amitié ... voir plussss
Merci d'avance.
-------------------
Modifié par bridg le 27-10-2006 22:12
Message de minely974 posté le 27-10-2006 à 13:17:04 (S | E | F | I)
I'm a french woman wich would really wish spoken with english correspondant good on !
I have got 20 years and I live réunion island ! It's for my personal pleasure, who would give can be has a regular contact msn and a great friendship... . to see more !
Think
Je suis une française qui souhaiterai vraiment parlé avec des correspondant anglais (bien sur) !
J'ai 20 ans et je vis à l'ile de la réunion ! c'est pour mon plaisir personnel, et sa pourrait mener a un contact régulier msn et une grande amitié ... voir plussss
Merci d'avance.
-------------------
Modifié par bridg le 27-10-2006 22:12
Réponse: I want speak english please !!! de amoura28, postée le 27-10-2006 à 19:11:52 (S | E)
:hi i'll like to speach english very well and practise wih someone
Réponse: I want speak english please !!! de unexpectedly, postée le 27-10-2006 à 20:13:45 (S | E)
Hey guys!
I'm Anas from Morocco.Im 17 years.I'd like to help both of you.We will keep in touch by msn or private messages.I'm not allowed to write down my email adress.
See you!
Réponse: To speak English please !!! de lofa, postée le 28-10-2006 à 13:10:44 (S | E)
Hi everybody...if you need to practise your English;i'll be there for help!

-------------------
Modifié par bridg le 28-10-2006 13:11
Réponse: To speak English please !!! de djidia, postée le 28-10-2006 à 15:11:33 (S | E)
how are you my name is diadji I live in senegal I am 19old I am a man I can speak english my msn this ***@****pour votre sécurité, les adresses emails sont interdites sur le site, merci de communiquer par messages privés****
thanks youa tout a l heure