Trouver un correspondant anglais
Vos demandes de correspondants
English correspondent
Message de malikad posté le 31-01-2007 à 14:00:31 (S | E | F | I)
Bonjour,
J'ai 24 ans et je cherche a correspondre en anglais afin d'améliorer mon niveau.
Je suis une fille sympa et curieuse d'apprendre sur tout.
N'hésitez pas à me contacter et si vous le voulez je vous aiderais à améliorer votre français avec plaisir.
A bientôt.
Hello,
I am 24 years old and I 'd like to correspond in English to improve . I am a nice girl and curious to learn.
Do not hesitate to contact me and if you want I can help you to improve your French.
See you later!
-------------------
Modifié par lucile83 le 31-01-2007 14:20
Message de malikad posté le 31-01-2007 à 14:00:31 (S | E | F | I)
Bonjour,
J'ai 24 ans et je cherche a correspondre en anglais afin d'améliorer mon niveau.
Je suis une fille sympa et curieuse d'apprendre sur tout.
N'hésitez pas à me contacter et si vous le voulez je vous aiderais à améliorer votre français avec plaisir.
A bientôt.
Hello,
I am 24 years old and I 'd like to correspond in English to improve . I am a nice girl and curious to learn.
Do not hesitate to contact me and if you want I can help you to improve your French.
See you later!
-------------------
Modifié par lucile83 le 31-01-2007 14:20
Réponse: I seek an english corresponding de assirem, postée le 31-01-2007 à 14:28:00 (S | E)
hi malika; i am assirem from alger; we can exange any messages between us to improve our english
take care
Réponse: English correspondent de dadada, postée le 31-01-2007 à 16:00:35 (S | E)
hello I am Dada.I need someone who is able to speak well english,Because I myself want to speak very well english.I know that with writings I can have some problem but in speaking I have much problem