Cours d'anglais gratuitsRecevoir 1 leçon gratuite chaque semaine // Créer un test
Connectez-vous !

Cliquez ici pour vous connecter
Nouveau compte
Des millions de comptes créés.

100% gratuit !
[Avantages]


Comme des milliers de personnes, recevez gratuitement chaque semaine une leçon d'anglais !



- Accueil
- Aide/Contact
- Accès rapides
- Lire cet extrait
- Livre d'or
- Nouveautés
- Plan du site
- Presse
- Recommander
- Signaler un bug
- Traduire cet extrait
- Webmasters
- Lien sur votre site



> Nos sites :
-Jeux gratuits
-Nos autres sites
   


Problème rédaction en néerlandais

Cours gratuits > Forum > Néerlandais || En bas

[POSTER UNE NOUVELLE REPONSE] [Suivre ce sujet]


Problème rédaction en néerlandais
Message de sheryne posté le 29-08-2011 à 13:21:36 (S | E | F)
Bonjour tout le monde,

J'ai bientôt un examen de néerlandais à repasser et il faut que je prépare ma rédaction
mais malheureusement j'ai de grosses lacunes en néerlandais alors si vous pouviez m'aider cela serait vraiment sympa..
le sujet c'est : heb je vertrouwen in jezelf?

Eerste, wat is echt de vertrouw?
het is een gevoel die zorgt voor dan zich op zijn gemak gevoel met de andere personen of niet maar voordat met wijzelf.
Sommingen personen hebben deze vertrouw en na een slechte experiment, ze hebben meer.

Omdat ze iets afschuwelijk beleven en zij blijven er boven.
ze hebben altijd de indruk dan de andere personen spotten met hen.
Want sommige personen zijn gevoelig en andere niet .

Inderdaad, elk dag invloed onze leven en zo de vertrouw.
Omdat elke dag vertrouwen is opgebouwd.

Naast sommige personen ontwikkelen zijn vertrouw terwijl anderen het verliezen.
Genoeg gepraat over anderen, voor mijn part ondekt ik dat zonder vertrouw hebben we niets.
De vertrouw is de basis van het leven, van ons gedrag.
Als je verlegen, je blozen voor de klas dat betekent niet dan je vertrouwt niet in jezelf, is dat mijn standpunt
Voor mij ,terwijl een spreekbeurt stotteren niet en bloos niet en , in het algemeen is dit meevallen.

Maar een vragen stellen: hoe je winnen die vertrouw ? is dat een geheim niet.
Zijn eerlijk met jezelf, durven ga naar de andere, zijn gezellig en ontspannen


Eindelijk heb ik vertrouw in mijnzelf ook al het gebrek aan vertrouw wordt frekwent op de tiener,
Ik ben altijd bereikbaar voor mijn vrienden,er wordt kunnen rekenen op mij
En om het even waar, zijn er vertrouwen mensen en andere niet.


MERCI D'AVANCE A TOUT CEUX QUI ONT PRIT LE TEMPS DE ME LIRE.

Bien à vous.


-------------------
Modifié par mariebru le 29-08-2011 14:07


Réponse: Problème rédaction en néerlandais de tim, postée le 29-08-2011 à 21:33:10 (S | E)
il y avait quelques erreurs, donc, ici est la version correcté: corrigée

Ten eerste, wat is vertrouwen echt?
het is een gevoel dat er voor zorgt dat men zich op zijn gemak voelt met anderen, eerder dan met onszelf.
Sommingen mensen hebben dit vertrouwen en na een slechte ervaring hebben ze hier meer van.

Omdat ze iets afschuwelijk beleven en zij blijven er boven.
ze hebben altijd de indruk dat andere mensen met hen spotten.
Want sommige personen zijn gevoelig en anderen niet.

Inderdaad, elk dag heeft invloed op ons leven en zo het vertrouwen.
Omdat vertrouwen elke dag word opgebouwd.

Hieraast ontwikkelen sommige mensen hun vertrouwen terwijl anderen het verliezen.
Genoeg gepraat over anderen, voor mijn part ontdek ik dat we zonder vertrouwen niets hebben.
Het vertrouwen is de basis van het leven, van ons gedrag.
Als je verlegen bent, bloos je voor de klas en dat betekent niet dan je niet vertouwt in jezelf. dat is mijn standpunt
Voor mij is het anders bij stotteren en blozen bij een spreekbeurt, maar over het algemeen valt dit mee. (difficile de dire ce que tu voulais dire ici)

Maar de vragen stellen: hoe win je het vertrouwen? is dat niet het geheim?
Eerlijk zijn met jezelf, naar de anderen durven gaan, gezellig zijn en ontspannen


Tenslotte heb ik vertrouwen in mijnzelf ook al is het gebrek aan vertrouwen frekwent bij de tiener,
Ik ben altijd bereikbaar voor mijn vrienden,er kan worden gerekend op mij
en ook even waar: sommige mensen kan je vertrouwen en andere niet.


apparemment, tu confonds le mot 'dan' avec 'dat'
'dat' veut dire 'que' comme 'je sais que c'est ça'
'dan' veut dire 'alors' ou 'puis'

en outre je remplacerais 'personen' avec par 'mensen'. l'usage du mot 'personen' plutôt que 'mensen' est rare en néerlandais.

bonne chance!

-------------------
Modifié par mariebru le 29-08-2011 23:11



Réponse: Problème rédaction en néerlandais de sheryne, postée le 30-08-2011 à 01:11:02 (S | E)
Milles merçis pour votre aide ;) j'ai encore trois sujets si vous pouviez y jetter un oeil cela serait sympa néanmoins si vous n'avez pas le temps je peux comprendre

celle ci est sur la superstition :


ben jij bijgelovig?
Ten Eerste,wat is de bijgelovig ?
Het is een geloof en elk person heb zijn vooruitzicht
beloven, niet beloven? volgens elk person, zijn geschiedenis, en hun experiment
hebben ze een idee op de kwestie.


Niemands gelijk , ongelijk hebben omdat Iedereen in zijn leven iets op vreemd beleven
maar ik denk niet dan er wordt schrik van zwartte katten of vrijdag de dertiende.
sommige personen weigeren onder een ladder lopen.
Er word gezegd dan na een spiegel gebroken we recht op zeven jaar van ongeluk.


Voor mijn part is het onzin en de bijgelovig heb niet waard omdat het weinig zin heeft .
dat is een uitvinding is dat mijn mening.


Naast, achter de bijgeloof zijn er het geloof : God, het paradijs, de hel zijn er ander onderwerp.
Maar godsdienst is basis op boeken en bijgeloof is basis op uitvinding.

zo wat betreft de godsdienst is het een andere geshiedenis !
Er wordt gezegt dat klavertjevier en hoefijzer zijn geluksbrenger.
Sommige personen denken dat een halsketting met een kruis kun te brengen de bescherming.
anders is dat goede vrijdag is belangrijk.


Beloven in waarzegster en ik gehoord dat wanneer zien we een vallende ster kunnen we een wens doen.
mijn mening is dat een grote oplichterij omdat veel geld hen brengen met horoscope.

Tenslotte,beloof ik niet aan zes zes zes of loze geesten of verwijderen de duivel en sommige personen denken is het een waarsheid maar is elk personen zijn vooruitzicht.


celle ci sur le fait de louer un kot ou de faire la navette:

Pendelen of kot huren?
het is een grote dilemma om kiezen : zich stellen de goede vragen,
hoeveel kan of wil je besteden aan het huren .
het is hele duur een kot huren basisprijs voor een kamer is 250euro
zonder rekenen elektriciteit ,water,internet.
van andere hand, hoeveel kost een abonnement van trein ?

Een kot, inhoudt verantwoordelijkheid en er zijn ook huisoudelijke taken.
die onderwerp is belangrijp en het is noodzakelijk vraagt raden aan je ouders of vrienden. weten als ze ervoor of ertegen.

Zo Het hangt er van af elk person als ze is verantwoordlijk of niet ,het is niet vergeten dan is er een borg te storen
Maar sommige denken dan pendelen is een tijdverlies, want en een kot huren zal ontwikellen zijn zin van organisatie en verantwoordlijk

Naast ,is het noodelijk studeren elk voordeel en elk nadeel , zien de afstand

Tenslotte ,je ben niet ervoor of ertegen omdat elk person moeten zien
wat kan ze doen voor een kot huren? bijvoorbeld werken het weekeind.

MERCI BEAUCOUP POUR VOTRE AIDE .
BIEN A VOUS.

-------------------
Modifié par mariebru le 30-08-2011 11:09
Je rappelle aux membres qui ont la gentillesse d'aider d'indiquer seulement les erreurs afin que le membre puisse s'autocorriger. Merci.




Réponse: Problème rédaction en néerlandais de willy, postée le 30-08-2011 à 09:20:07 (S | E)
Hello!

Quelques précisions au sujet de la première correction :

- sommige mensen (compare avec ma dernière ligne)

- iets afschuwelijks

- elke dag

- vertrouwen wordt opgebouwd

- hiernaast>>>daarbij

- dat je niet vertrouwt

- vertrouwen in mezelf

- en anderen niet (pronom, pour des personnes)



Réponse: Problème rédaction en néerlandais de sheryne, postée le 30-08-2011 à 15:34:10 (S | E)
merci pour votre aide;) c'est très gentil !! merci beaucoup !!

Bien à vous.



Réponse: Problème rédaction en néerlandais de sheryne, postée le 30-08-2011 à 18:28:47 (S | E)
Si quelqu'un sait jetter un oeil a mes deux dernières rédactions
cela serait très sympa, merçi d'avance ;) ...




[POSTER UNE NOUVELLE REPONSE] [Suivre ce sujet]


Cours gratuits > Forum > Néerlandais


 


> INDISPENSABLES : TESTEZ VOTRE NIVEAU | GUIDE DE TRAVAIL | NOS MEILLEURES FICHES | Les fiches les plus populaires | Une leçon par email par semaine | Exercices | Aide/Contact

> INSEREZ UN PEU D'ANGLAIS DANS VOTRE VIE QUOTIDIENNE ! Rejoignez-nous gratuitement sur les réseaux :
Instagram | Facebook | Twitter | RSS | Linkedin | Email

> NOS AUTRES SITES GRATUITS : Cours de français | Cours de mathématiques | Cours d'espagnol | Cours d'italien | Cours d'allemand | Cours de néerlandais | Tests de culture générale | Cours de japonais | Rapidité au clavier | Cours de latin | Cours de provençal | Moteur de recherche sites éducatifs | Outils utiles | Bac d'anglais | Our sites in English

> INFORMATIONS : Copyright - En savoir plus, Aide, Contactez-nous [Conditions d'utilisation] [Conseils de sécurité] Reproductions et traductions interdites sur tout support (voir conditions) | Contenu des sites déposé chaque semaine chez un huissier de justice | Mentions légales / Vie privée | Cookies.
| Cours, leçons et exercices d'anglais 100% gratuits, hors abonnement internet auprès d'un fournisseur d'accès. | Livre d'or | Partager sur les réseaux