Cliquez ici pour revenir à l'accueil... Créer un test / 1 leçon par semaine
Connectez-vous !

Cliquez ici pour vous connecter
Nouveau compte
4 millions de comptes créés

100% gratuit !
[Avantages]

Comme des milliers de personnes, recevez gratuitement chaque semaine une leçon d'anglais !

- Accueil
- Aide/Contact
- Accès rapides
- Imprimer
- Lire cet extrait
- Livre d'or
- Nouveautés
- Plan du site
- Presse
- Recommander
- Signaler un bug
- Traduire cet extrait
- Webmasters
- Lien sur votre site

> Publicités :

> Partenaires :
-Jeux gratuits
-Nos autres sites

Rack your brains and Help!/ 38

Cours gratuits > Forum > Exercices du forum || En bas

[POSTER UNE NOUVELLE REPONSE] [Suivre ce sujet]

Rack your brains and Help!/ 38
Message de here4u posté le 13-01-2019 à 10:41:28 (S | E | F)
Hello, Dear All,

Cette fois, en plus de l’enthousiasme habituel, j’ai eu non pas des plaintes, mais des gémissements … Le dernier RYB était difficile, très, (trop ? ) difficile, selon beaucoup.
Je sais que certains sont « tombés sur un document illustrant l’idée centrale du texte », d’autres l’ont, de toute évidence cherché … Ne vous y trompez pas, mes antennes de « prof un peu expérimenté » savent et sentent très vite ces choses rien qu’à la lecture du travail … Mais pourquoi pas ? Si cette recherche se fait APRES avoir travaillé, et retravaillé beaucoup (il est rare que des solutions « sautent aux yeux », comme vous le dites ! – et alors, c’est de « l’encouragement », pas de «l’entraînement » !), dans ce cas, je ne suis pas contre … Cependant, je continue à croire, et à écrire, [oui, je sais je rabâche ! – ça aussi, c’est un « devoir » de prof, j’assume ! - ] qu’il n'y a aucun intérêt à rechercher, d’emblée, le ou les extraits originels et originaux. Le seul intérêt est de saisir le document final "à bras le texte" , et de vous "battre" avec ... Go for it! C'est en faisant ceci que vous pouvez travailler vraiment, et donc, j’en suis certaine, progresser.
Cet exercice est un et il sera corrigé online le dimanche 27 janvier 2019, tard. J’aime bien le petit décalage temporel créé entre cet exercice et les autres sur ce Forum. Il me permet moins de stress pour travailler et nous permet, à tous, de TRAVAILLER SUR LE « FOLLOW UP WORK » qui doit venir « boucler » tout travail constructif avant de passer à la suite. PLEASE... Je voudrais vraiment voir ce travail « post première correction » (Oups ! « deuxième correction », puisque vous avez déjà la vôtre …) s’amplifier et se généraliser … (Un volontaire de plus pourrait, par exemple, nous donner un lien vers l'un des documents « inspirateurs », ou vers une illustration … Je suis ouverte à toute suggestion …
Allez ! Courage. Ce ne sera pas facile … mais ça peut être constructif, je crois …
Comme toujours, you have THE FORCE!

I)Please, help my student! He really needs you! ATTENTION ! Ce texte contient 2O fautes à corriger !

(ATTENTION! Lors de votre correction, NE LAISSEZ PAS LES FAUTES ... en ajoutant la "bonne réponse" ... Merci de REMPLACER LES FAUTES ET DE LES METTRE EN MAJUSCULES; )

7 months old Naomi is part of a programme which has reduced bullying in schools. The baby and her mother visit this school regularly. With Baby Naomi’s visits, some 4 grader are learning that she communicates, and what she’s feeling, not with words, like adults do, but though her body, though her emotions, though her facial expressions, her tone of voice. The kids learn about infant development, how vulnerable is the baby. The instructor explains that there are many vulnerable kids in schools and that, just like Naomi, all of them don’t have the capacity to own their feelings, to understand them, and knowing how talking about what they feel… Then, the pupils flip back this feelings to their own experiences.
At the heart of the programme is a neighbourhood infant and parent who visit the classroom all the three weeks over the school year. A trained Instructor coaches pupils to observe the baby development and to label the baby’s feelings for them. In this experiential learning, the baby is the “Teacher” and a level, which the instructor uses to help children identify and reflect on their own feelings and the feelings of others. This “emotional literacy” learning in the programme lies the foundation for safer and more caring classrooms, where children are the “Changers”. They are more competent at understanding their own feelings and the feelings of others (empathy) and are therefore less likely to hurt each other physically, psychologically and emotionally through bulling and other cruelties. In the programme children learn how to challenge cruelty and injustice. Messages of social inclusion and activities contribute to a culture of caring that changes the tone of the classroom. The Instructor also visits before and after each family visit to prepare and reinforce teachings using a specialized lesson scheme for every visit. Research results from national and international evaluations of the programme indicate significant reductions in agression and increases in pro-social behaviour : obviously, this experience educates both the mind and the heart.

II) Find the «scrambled » words in the first two sentences. Then please, reorder the words in the last three sentences so as to make meaningful sentences...

1. SIULPP use HATM SLKLIS when they EAULCTLCA and TACRH the baby’s TGEHIW and SNMRSETEEUAM. = 7

2. YTPEMAH is a key TEDRNIGNIE to EBSOSRLINPE PHNZTCISEII and EINPEVSOSR GINRPNTEA.= 6

3. EMPATHY/ SOLIDARITY/ FOLLOWS/ REFLECTION/ DISCUSSION/ BUILDS/ AND/ AND/ THAT/ THE ;

4. PARENTING / OF/ A/ GIVE/ MODEL/ CHILD/ LOVING/ OF/ RESPONSIBLE/ CITIZENSHIP/ OBSERVATIONS/ A/ CHILDREN/ RELATIONSHIP/ PARENT

5. CURRICULUM/ CURRICULUM/ THE/ LINKS/ HAVE/ THE/ EDUCATION/ SIDE/ THE/ OF/ THIS/ MANY/ CLASSROOM/ TO/ BUT/ AFFECTIVE/ ACTIVITIES/ ADDRESSES/

You are given THE FORCE... Make good use of it!

de toujours veiller aux coquilles insidieuses ...

Réponse : Rack your brains and Help!/ 38 de here4u, postée le 13-01-2019 à 19:53:20 (S | E)
Hello!
Comme je l'ai précisé dans le devoir ci-dessus, : (ATTENTION! Lors de votre correction, NE LAISSEZ PAS LES FAUTES ... en ajoutant la "bonne réponse" ... Merci de REMPLACER LES FAUTES ET DE LES METTRE EN MAJUSCULES; )
Il s'est peu à peu développé "une nouvelle mode" et lors des transferts où les couleurs se perdent ... elle est extrêmement désagréable pour la correctrice que je suis ... de votre compréhension.

Réponse : Rack your brains and Help!/ 38 de taiji43, postée le 15-01-2019 à 16:40:48 (S | E)
Hello Here4U and all the others who are striving with the latest exercises : 148,38 and 48.
After checking: spelling, grammar ( each and every) my understandings (to own, leve, programma and program)l ) of the 38…
Here is my correction which is surely not a masterpiece.

for the correction and have a nice day

READY TO BE CORRECTED

7 months old, Naomi is part of a PROGRAM which has reduced bullying AT schools.
The baby and her mother visit this school regularly.

With Baby Naomi’s visits, some FOUR GRADES are learning WHAT she communicates, and what she’s feeling, not with words, like adults do,but THROUGH her body, THROUGH her emotions, THROUGH her facial expressions, her tone of voice

. The kids learn about infant development, how vulnerable the baby. IS

The instructor explains that there are many vulnerable kids AT schools and that, just like Naomi, all of them don’t have the ABILITIES TO IDENTFY THEIR OWN feelings, to understand them, and to know how talking about what they feel… Then, the pupils flip back THESE feelings to their own experiences.

At the heart of the PROGRAM is a neighbourhood infant and parent who visit the classroom EVERY three weeks THROUGHOUT the school year.

A trained Instructor coaches pupils to observe the baby’s DEVELOPMENT and to label the baby’s feelings

For them. In this experiential learning, the baby is the “Teacher” and a leve?????l, which the instructor uses to help children identify and reflect on their own feelings and the feelings of others.

This “emotional literacy” learning in the PROGRAM LAYS the foundation for safer and more caring classrooms, where children are the “Changers”. They are more competent IN understanding their own feelings and the feelings of others (empathy) and are therefore less likely to hurt each other physically, psychologically and emotionally through bulling and other cruelties. In the PPROGRAM children learn how to challenge cruelty and injustice.

Messages of social inclusion and activities contribute to a culture of caring that changes the tone of the classroom. The and reinforce teachings using a specialized lesson.

Instructor also visits before and after each family visit to prepare and reinforce teachings using a specialized lesson scheme for EACH visit

. Research results from national and international evaluations of the PROGRAM indicate significant reductions in AGGRESSION and increases in pro-social behaviour : obviously, this experience educates both the mind and the heart.

READY TO BE CORRECTED

1. PUPILS S use MATH SKILLS when they CALCULATE and CHART the baby’s WEIGHT and MEASUREMENT. = 7

2. Empathy is a key INGREDIENT to RESPONSIBLE CITIZENSHIP and RESPONSIVE PARENTING.= 6

3. EMPATHY/ SOLIDARITY/ FOLLOWS/ REFLECTION/ DISCUSSION/ BUILDS/ AND/ AND/ THAT/ THE ;
The reflexion that follows discussion builds solidarity and empathy

4. CURRICULUM/ CURRICULUM/ THE/ LINKS/ HAVE/ THE/ EDUCATION/ SIDE/ THE/ OF/ THIS/ MANY/ CLASSROOM/ TO/ BUT/ AFFECTIVE/ ACTIVITIES/ ADDRESSES/

Ps: le terme curriculum fait référence aux leçons et aux contenus enseignés dans une école ….(dictionnaire)

Curricumum addresses (traiter) the affective side of education ……….activities have many links with the classroom

Je ne sais pas placer : but et le deuxième curriculum……je remets ma copie
I don’t know where to place : but and the second currilum ; I hand in my sheet of paper

Réponse : Rack your brains and Help!/ 38 de here4u, postée le 15-01-2019 à 19:06:17 (S | E)
Hello!

Sorry, Taiji, je ne comprends pas ce que tu veux dire au début :

"After checking: spelling, grammar ( each and every) my understandings (to own, leve, programma and program)l ) of the 38…"
Can you help?

Edit: Pour vous aider un peu, le texte est britannique ...

Réponse : Rack your brains and Help!/ 38 de magie8, postée le 16-01-2019 à 20:44:31 (S | E)
Bonjour la nouvelle année est bien démarrée! alors tout le monde en forme? c'est reparti le coeur léger

(ATTENTION! Lors de votre correction, NE LAISSEZ PAS LES FAUTES ... en ajoutant la "bonne réponse" ... Merci de REMPLACER LES FAUTES ET DE LES METTRE EN MAJUSCULES; )

ready TO CORRECT

7 MONTHS old Naomi is part of a PROGRAM which has reduced bullying in schools. The baby and her mother visit this school regularly. With baby Naomi's visits, some 4 GRADES are learning WHAT she communicates, and what she's feeling, not with words, like adults do, but THROUGH her body, THROUGH her emotions, THROUGH her facial expressions, her tone of voice. The kids learn about infant development, how vulnerable is the baby. The instructor explains that there are many vulnerable kids in schools and that, just like Naomi, all of them don’t have the capacity to own ???( de posséder)TO EVALUATE d'évaluer) TO CONTROL( de contrôler)TO RECOGNIZE( de reconnaître ) their feelings, to understand them, and knowing how talking about what they feel… Then, the pupils flip back?(retournent , rapprochent) THESE feelings to their own experiences.
At the heart of the PROGRAM is a neighbourhood'S infant and parent who visit the classroom EVERY three weeks over the school year. A TRAINING-INSTRUCTOR coaches pupils to observe the BABY'S development and to label the baby’s feelings for them. In this experiential learning, the baby is the “Teacher” and a level, which the instructor uses to help children identify and reflect on their own feelings and the feelings of others. This “emotional literacy” learning in the programme lies the foundation for safer and more caring classrooms, where children are the “CHALLENGERS”. They are more competent at understanding their own feelings and the feelings of others (empathy) and are therefore less likely to hurt each other physically, psychologically and emotionally through BULLYING and other cruelties. In the PROGRAM children learn how to challenge cruelty and injustice. Messages of social inclusion and activities contribute to a culture of caring that changes the tone of the classroom. The Instructor also visits before and after each FAMILY'S visit to prepare and reinforce teachings using a specialized lesson scheme for every visit. Research results from national and international evaluations of the PROGRAM indicate significant reductions in AGGRESSIONS and increases pro-social BEHAVIOURS : obviously, this experience educates both the mind and the heart.

TO CORRECT AT THIS STAGE

II) Find the «scrambled » words in the first two sentences. Then please, reorder the words in the last three sentences so as to make meaningful sentences...

1. PUPILS use MATH SKILLS when they CALCULATE and CHART the baby’s WEIGHT and MEASUREMENTS = 7

2. EMPATHY is a key TEDRNIGNIE ??? NE VOIS PAS to RESPONSIBLE CITIZENSHIP and RESPONSIVE PARENTING .= 6

And the reflection that follows discussion builds empathy and solidarity

4. PARENTING / OF/ A/ GIVE/ MODEL/ CHILD/ LOVING/ OF/ RESPONSIBLE/ CITIZENSHIP/ OBSERVATIONS/ A/ CHILDREN/ RELATIONSHIP/ PARENT
parenting observations of a loving child parent give children a model of responsible citizenship relationship
Les observations parentales ou de parentalité ( façon d'élever un enfant)d'un parent aimant son enfant donnent aux enfants un modèle de relations citoyennes responsables

5. CURRICULUM/ CURRICULUM/ THE/ LINKS/ HAVE/ THE/ EDUCATION/ SIDE/ THE/ OF/ THIS/ MANY/ CLASSROOM/ TO/ BUT/ AFFECTIVE/ ACTIVITIES/ ADDRESSES/

You are given THE FORCE... Make good use of it!

JE N'AVANCE PAS VITE C'EST TOUT CE QUE JE VOIS POUR L'INSTANT , désolée j' abandonne , cela me prend trop de temps , je suis depuis 4 jours sur ce devoir, j aimerais passer sur le 148 pour me détendre un peu. (bien que difficile aussi mais je suis plus a l'aise car je peux m' appuyer sur des dictionnaires, et un tas de livres)

en ce qui concerne les lettres en désordre j ai retrouvé certains mots qui sont en clair dans les lignes en dessous
et pour les phrases j ai repris la méthode de CHOCOLAT CITRON je crois qui a parlé de cela, j ai essayé avec des papiers découpés étalés en tous sens sur la table mais comme je ne peux laisser en progrès que 4 jours je suis obligée de mettre en correction maintenant
-------------------
Modifié par magie8 le 19-01-2019 11:56

-------------------
Modifié par magie8 le 19-01-2019 13:05

Réponse : Rack your brains and Help!/ 38 de alpiem, postée le 18-01-2019 à 22:39:50 (S | E)
hello,everybody,here is my

Rack your brains and Help!/ 38...WHICH IS READY FOR CORRECTION

7 MONTH old Naomi is part of a progrAM which has reduced bullying in schools.The baby and her mother

visit this school regularly .With Naomi's visits,some 4 GraderS are learning HOW she communicates, and

what she's feeling, not with words like adults do, but THROUGH her body,THROUGH her emotions, THROUGH

her facial expressions, her tone of voice. The kids learn about infant'S developement, how vulnerable

the BABY IS. The instructor explains that there are many vulnerable kids in schools and that, just like

Naomi, NOT ALL OF THEM HAVE THE capacity to own their feelings for THEM TO BE UNDERSTOOD and talk about

what they feel...Then the pupils flip back tHESE feelings to their own experiences.

At the heart of the program THERE ARE a neighbourhood infant and her parents who visit the classroom

EVERY three weeks over the schoolyear. A trained instructor coaches pupils to observe the BABY'S developE

MENT AND label the baby's feelings for them. In this EXPERIMENTAL learning, the baby is the "teacher" and

a level which the instructor uses to help children identify and reflect on their own feelings and the

feelings of others.IN this "emotional literacy" learnED in the PROGRAM lies the foundation for safer and

more caring classrooms, where children are the "ChaLLENgers". They are more competent at understanding their

own feelings and the feelings of others(empathy) and are therefore less likely to hurt each other

physically, psycologically and emotionally through BULLYING and other cruelties.In the program children

learn how to challenge cruelty and injustice . Messsages of social inclusion and activities contribute

to a culture of caring that changes the tone of the classroom. The instructor also visits before and after

each family, visits to prepare and reinforce teachings using a specialized lesson scheme for every visit.

Research results from national and international evaluations of the prograM indicate significant

reductions in agression and increases in pro-social behaviour: obviously, this experience educates both

the mind and the heart.

-------------------
Modifié par alpiem le 19-01-2019 09:40

-------------------
Modifié par alpiem le 19-01-2019 09:48

-------------------
Modifié par alpiem le 19-01-2019 09:57

-------------------
Modifié par alpiem le 19-01-2019 10:09

[POSTER UNE NOUVELLE REPONSE] [Suivre ce sujet]

Cours gratuits > Forum > Exercices du forum

Partager : Facebook / Google+ / Twitter / ... 

> INDISPENSABLES : TESTEZ VOTRE NIVEAU | GUIDE DE TRAVAIL | NOS MEILLEURES FICHES | Les fiches les plus populaires | Une leçon par email par semaine | Aide/Contact

> COURS ET TESTS : -ing | AS / LIKE | Abréviations | Accord/Désaccord | Activités | Adjectifs | Adverbes | Alphabet | Animaux | Argent | Argot | Articles | Audio | Auxiliaires | Be | Betty | Chanson | Communication | Comparatifs/Superlatifs | Composés | Conditionnel | Confusions | Conjonctions | Connecteurs | Contes | Contractions | Contraires | Corps | Couleurs | Courrier | Cours | Dates | Dialogues | Dictées | Décrire | Ecole | En attente | Exclamations | Faire faire | Famille | Faux amis | Films | For ou since? | Formation | Futur | Fêtes | Genre | Get | Goûts | Grammaire | Guide | Géographie | Habitudes | Harry Potter | Have | Heure | Homonymes | Impersonnel | Infinitif | Internet | Inversion | Jeux | Journaux | Lettre manquante | Littérature | Magasin | Maison | Majuscules | Make/do? | Maladies | Mars | Matilda | Modaux | Mots | Mouvement | Musique | Mélanges | Méthodologie | Métiers | Météo | Nature | Neige | Nombres | Noms | Nourriture | Négation | Opinion | Ordres | Participes | Particules | Passif | Passé | Pays | Pluriel | Plus-que-parfait | Politesse | Ponctuation | Possession | Poèmes | Present perfect | Pronoms | Prononciation | Proverbes et structures idiomatiques | Prépositions | Présent | Présenter | Quantité | Question | Question Tags | Relatives | Royaume-Uni | Say, tell ou speak? | Sports | Style direct | Subjonctif | Subordonnées | Suggérer quelque chose | Synonymes | Temps | Tests de niveau | There is/There are | Thierry | This/That? | Tous les tests | Tout | Traductions | Travail | Téléphone | USA | Verbes irréguliers | Vidéo | Villes | Voitures | Voyages | Vêtements

> NOS AUTRES SITES GRATUITS : Cours mathématiques | Cours d'espagnol | Cours d'allemand | Cours de français | Cours de néerlandais | Outils utiles | Bac d'anglais | Learn French | Learn English | Créez des exercices

> INFORMATIONS : Copyright - En savoir plus, Aide, Contactez-nous [Conditions d'utilisation] [Conseils de sécurité] Reproductions et traductions interdites sur tout support (voir conditions) | Contenu des sites déposé chaque semaine chez un huissier de justice | Mentions légales / Vie privée / Cookies.
| Cours, leçons et exercices d'anglais 100% gratuits, hors abonnement internet auprès d'un fournisseur d'accès.